Wednesday 1 May 2013

Episod Duka April 2013 :(

Entry ni dah agak lame tapi mase nak cerita agak baru lagi...

mood sedih je menyelubungi..sekarang da ok sikit la..

tak banyak episod sedih tapi yang terjadi tu pada orang yang kite mungkin rapat...

7 April 2013 jam 11.30 malam

Almarhum Haji Ibrahim bin Atan 

beliau disahkan telah meninggal dunia sebab musabab doktor 

tulis massive CVA tapi tu sume hnya sekadar diagnose bagi 

dapatkan sijil mati..itu sume sudah suratan takdir, bahawa Allah 

lebih sayangkan beliau.. beliau bukanlah saudara jauh atau dekat

saya tapi beliau adalah ayah kepada teman rapat saya . Semoga 

keluarga Almarhum diberi ketabahan bagi melalui episod ini..

'setiap yang hidup, pasti mati' 

semoga beliau ditempatkan dikalangan orang2 

beriman..Aamminn.

-Al-Fatihah-


diantara2 waktu ini saya melalui alam pekerjaan yang agak sukar

dimarah atas perkara remeh temeh, prestasi sebagai pekerja jatuh

disebabkan filing error dan macam2 tapi kuharus kuat jua demi 

mencari rezki.

seterusnya...

27 April 2013

masa saya sedang tido ..orang keje shif malam kan tido tak 

menentu kan...pukul 7.28 malam saya dikejutkan berita 

tak baik ..ayah saya accident patah kaki..

terus saya terkejut jadi xtentu hala jadi nya..

nak balik dah malam pulak keje malam lagi...

okla decide nak balik esok...esoknya plak ktm buat hal..

xdapat balik rumah T__T...

hati duk resah fikir camne keadaan ayah..tnya mak..mak cerita 

sikit2 je..gaya macam elok...tak sabar rasa nak habis keje malam 

balik rumah tengok ayah..sampai2 rumah je luluh jugak hati 

tengok keadaan ayah..xteruk tapi sedih la tengok..

xpela ayah..biar rehat lame sikit..asyik sibuk kempen je sejak

nak PRU13 ni...17/5 ni bukak POP ayah..harap2 ade 

perkembangan bagus..

'ingat 5 perkara sebelum 5 perkara'

semoga ayah cepat sembuh ye...


No comments:

Post a Comment